From: Arhitectura
Sent: Thursday, January 26, 2012 9:43 PM
To: protest-ro@yahoogroups.com
Subject: Re: [protest-ro] si eu ce fac?

Nu Neica,

Mai intai trebuie sa furi, abia dupa aceea ti se f ..... te coloana de la carat
banii !
Si asa cum este normal capeti tidula, intrucat nu ai carat SINGUR, ba nii aia.
:)
Daca o ai deja paradita .... nu te mai baga nimeni in seama.
Nici macar la manifestatia din piata Universitatii. :))))

Raspunde prin e-mail lui