Da ... 36 de ani se pare ca nu e suficien in zilele noastre.
Am 11 ani cu  norma normala si 21 cu norma dubla. :)

http://secsidelacapat.blogspot.com

  ----- Original Message -----
  From: M Cristian Ioan
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Friday, January 27, 2012 7:40 AM
  Subject: Re: [protest-ro] si eu ce fac?

  da, cam tarziu m-am trezit!

  cu furatul, trebuia sa ma apuc mai devreme ...

  Dar in Piata pot sa ma duc!

  1. pot sa protestez impotriva faptului ca am coloana paradita.
  Si, asa cum unii cereau interzicerea lui Internet Explorer, sa cer si eu sa
se reduca gravitatia terestra – macar la jumate, ca pe Marte.

  2. ma umfla jandarmii si, indiferent daca m-au batut sau nu,  imi scot
certificat de neo-revolutionar.

  Dupa ce va reveni Ilici la COtroceni, un asemena certificat va asigura o
viata acceptabila, oricum mai buna decat pensia de la Stat dupa 36 de ani de
munca ...