Treaba cu scopul statului e atat concluzie personala (adica de ce mai exista
stat daca nu iti ofera nici un avantaj? Ma gandesc ca ar fi mai simplu fara
stat ... vrei casa? Iei o pusca, identifici 2 batranei care deja stau de prea
multa vreme in casa aia ... si faci casa mult mai utila). Deci nu facem asa,
platim taxe si impozite ... asta pentru ca statul sa ne confere un cadru social
in care sa traim si sa ne putem face rost de case (de exemplu) pe cai mult mai
pasnice.
 Fireste asta e teorie, fiidnca daca ar fi asa, statul nu m-ar mai obliga sa
platesc taxe si impozite, m-ar educa aratandu-mi ce bine e acum ca platesc taxe
si impozite fata de cum ar fi daca nu le-as plati.
 Eu personal nu cred ca as simti o diferenta majora in rau daca nu as mai plati
acele taxe .. ba chiar ar fi in bine: mai multi bani raman la mine, mai putine
harti de completat la stat.
 Mancarea o cumpar, casa o cumpar, sanatatea o platesc (asigurare privata),
masina asigurare Casco, puii mei .. .nu prea vad ce face statul ca sa merite ca
eu sa ii dau banii aia. A ... ma protejeaza? Sa fim seriosi ... imi e mai teama
de un politsit de care evident nu pot sa ma apar .. ca na .. nu poti sa lovesti
organu, decat de un cocalar cu care imi asum eu riscul de a "interactiona".

 "Adica, a luat de la cat mai multi si a indesat in buzunarele a cat mai putini.

Dintodeauna si in orice sistem politic."

 Se stie asta ... si totusi plebea in masa doreste sa fie dus ca turma prin
viata ... trista specie suntem !