  From: M Cristian Ioan
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Monday, January 30, 2012 9:50 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Romania's diaspora unite in solidarity 2

  faza cu “salariul minim”este o cumplita dovada de tampenie!

  da, ar fi frumos sa ai grija de aspectele sociale, sa asiguri angajatilor un
salariu minim –daca economia o permite!

  dar daca nu?

  am o treba de facut, exista destui oameni fara lucru, dar nu am voie sa ii
angajez  cu 5 milioane pe luna!

  atunci?

  ori nu il angajez, eu raman cu treba nefacuta, iar omul ramen somer

  ori il angajez la negru, lucratorul NU beneficiaza de somaj, asigurare de
sanatate, contributie pt pensie, iar Statul nu primeste NIMIC!

  care este afacerea?

  CUI ii foloseste plafonul acesta de “salariu minim”?