  From: Gabriel Petrica
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Tuesday, February 07, 2012 11:35 AM
  Subject: Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste “rumani”
i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la Balc

  Doamne cat text degeaba.
  Nu mai flutura varsta matale .. .nu cred ca e ceva cu care sa te mandresti.
Faci parte din generatia care a futu viitorul multor alte generatii de acum
incolo, deci lasa-ma cu vai ce copil sunt eu.
  Asta cu realitatea e foarte subtire.
  Acum o vreme femeile erau animalul de reproducere al casei ... si aia era
realitatea, si daca indrazneai sa iti imaginezi altceva era clar ... in lumea
ta ireala. Eh realitatea s-a mai schimbat, si cu putin noroc se va mai schimba.
Se numeste evolutie.
  Dar bine ... matale la varsta ta nu iti mai bati capul. Lasa asa .. fa un
bine speciei si nu mai zabovi atat pe planeta .. .cred ca deja ai produs tone
de rahat pe aici ... nu o fi de ajuns ?