From: ARIN
Sent: Tuesday, February 07, 2012 2:46 PM
Subject: Re: [protest-ro] Fw: conservarea_biodiversitatii] FW: Niste “rumani”
i-au facut denunt penal lui Tiriac pentru asa zisa “vanatoare” de la Balc

Si care-i chichirezu acela urias, sa "pipai (sau chiar sa porti) toale Armani
sau Gucci"?

Ce prostie! In fond, tzoala trebuie sa fie facuta dintr-un material "sanatos"
si placut - si sa cada bine pe tine!

Stiu eu niste burtosi imputiti (sau niste indivizi cu mutre de rechin) de pe
care nici macar n-as zice ca ar merita sa dai jos toalele alea "Armani sau
Gucci" - vai de capu' lor! Nu mai vorbesc de tzoape cu geamantanu Vuitton dupa
ele (probabil isi tin acolo vibratoarele si trusa de "guri de lup" >:))

Ia'n te uita, unde-mi zacea Snobia Sa! >:)

Raspunde prin e-mail lui