  From: ARIN
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Tuesday, February 07, 2012 2:51 PM
  Subject: [protest-ro] avertisment! - pentru Cristian (si ceilalti)

  Va atrag atentia ca, daca mai procedeaza cineva precum Cristian (adica sa
re-trimita pe shestache mesaje ale unor persoane moderate, cu pretextul ca
"raspunde" la ele), la prima abatere moderez acea persoana, dupa aia ii pun un
"ban" de toata frumusetea!!!

  Niciodata nu m-am innebunit de dragul smekerilor!!!