Eu ma refeream la Cristian - dar acu' nu faceti pe nevinovatu' ca doar nu vreti
sa cred ca nu stiti diferenta intre un "reply" simplu si un "reply all" >:)

Dati "reply" - si gata! is that simple >:)

Codruta

  From: Arhitectura
  Sent: Tuesday, February 07, 2012 5:09 PM

  Domna Nedelcu,

  Daca nu stiti sa cititi un header, nu vreti, nu va intereseaza sau nu stiti
ce faceti pe grupul dvs si ce setari ati pus, nu va mai enervati degeaba, ca
face rau si sus si jos !
  Eu dau DOAR reply la mail !
  Daca Floricica este asa cum banuim multi, de mult timp, doar o clona
securista din ceva institutie romaneasca, care stie sa mascareasca headere si
ce-mi trimite mie ajunge pe protest-ro, nu este treaba mea, ci a dumneavoastra !

  Puteti sa ma moderati, sa ma dati afara, voia dvs. , ca eu m-am saturat de
aparitii din astea tip "Gabriel Petrica"  care vin "brusc si instantaneu"
injura pe toata lumea si apoi dispar apoi ca porcii in ceata !
  De ce nu-l moderati pe acest "domn", pentru isteriile tip "Valea Soarelui" pe
care le profereaza de cand a aparut ?

  http://secsidelacapat.blogspot.com