Pai, nu judec toata "comunitatea", ca n-am zis ca toti crestinii sunt
"incuiati" >:)

E bine ca exista "liste" si ca se poate comunica mai repede pe ele - e "rau"
daca se reduce totul numai la scris pe liste ;)

Nu prea avem ce sa facem pentru doamna; singurul lucru pe care l-am putut
face a fost sa-i cumpar o "geanta de camuflaj" pentru m√Ętza si s-o las la
veterinar, sa o poata duce cu ea pe shestache ;)

I-as fi dat, eventual, bani de taxi - dar e genul care s-ar simti jignita de
asa ceva ;)

Pe mine ma interesa, totusi, chestia cu animalele - dar mi-a amintit cineva
de Sf. Francisc, atat de drag catolicilor si oamenilor in geenral pentru ca
era "ocrotitorul animalelor" ;)

Toate bune, si tie... si celorlalti... si animalutzelor lor ;)

Codruta