Buna, tuturor,

Am sa va povestesc acum o chestiutza care m-a pus pe ganduri (ref. la cat de
absurde sunt unele persoane / institutii).

Pisica mea are o viroza asa ca o duc zilnic la veterinar, la injectii. De multe
ori intalnesc aceleasi persoane.

Zilele trecute, stand la coada, am re-gasit o doamna, destul de in varsta,
genul "decent" dar "modest" (e clar ca doamna nu are f. multi bani iar o parte
din ei ii da pe tratamentul pisicii sale). Doamna era f. preocupata sa gaseasca
o "geanta / cutie" destul de mica, in care sa transporte pisica, bine
"camuflata".

Am aflat cu timpul si de ce.

Doamna respectiva este credincioasa. Merge zilnic la biserica sa se roage
(apartine de un anumit cult pe care n-am sa-l precizez, ca nu conteaza; este
crestin, in orice caz) pentru ca are un "juramant". Orasul nostru este troienit
si e destul de frig. Din cauza ca trebuie sa mearga cu pisica si la veterinar,
o ia cu ea la biserica, deoarece, mai ales printre troiene, i-ar fi extrem de
greu sa se intoarca de la biserica acasa ca sa isi ia pisica, dupa rugaciune
(in plus, ar risca sa gaseasca inchis la cabinet, din cauza timpului pierdut pe
drum).

Dupa cum am spus, doamna este destul de in varsta si genul "modest", SIGUR nu e
genul care ar avea bani si de taxi zilnic. Este, ca orice persoana in varsta,
atasata de animalutzul sau (pisica e ea insasi "in varsta" si destul de
bolnavioara).

Ei, bine! cei de la biserica i-au INTERZIS sa mai vina cu pisica acolo!! Cica
"biserica e pentru oameni, nu pentru pisici".

Mie personal pozitia asta mi se pare extrem de bizara! In fond, doamna nu merge
acolo cu pisica sa o boteze, sa o casatoreasca, sa o spovedeasca! In contextul
mersului la biserica, pisica e un "bagaj", nu un enorias (parerea mea).

Daca nu ar fi ATAT de frig afara, probabil pisica ar putea fi lasata afara -
dar acum, asa, asta ar insemna SIGUR alta boala (sau agravarea celei vechi).
Pisica mea e o maidaneza vioaie si tot s-a imbolnavit!

Desigur, in mod normal, eu i-as fi recomandat sa renunte la rugaciuni, pe
termen scurt, in favoarea tratamentului pisicii - dar D-na nu poate, pt. ca e
vorba despre "un juramant".

Intrebarea mea este urmatoarea: animalele SUNT sau NU SUNT "creatia lui
Dumnezeu"? CE are o amarata de pisica, de nu poate fi acceptata prezenta ei in
biserica (mai ales ca e intr-un cosuletz acoperit)?

Sau, cu alte cuvinte: ESTE "inima" in biserica aceea?

???

Codruta

___
De ce sa va lasati banii la Stat, cand 2% din impozit i-ati putea redirectiona
in combaterea despaduririlor? Detalii cont, aici: www.arin.ro

Raspunde prin e-mail lui