Bine ai aparut, inapoi, bah arhitecturica!
Tocmai ma pregateam sa intreb lista ce s-a intamplat cu dsc and liota lui de arhitecti, latratori de Piata Universitatii, ca la Antena 3 nu va mai arata cum latrati si cum va fugaresc jandarmii cu bulanele scoase! Sunteti infricosati de MRU ca o sa puna agentiile pa voi? Cum ii? "Frica pazeste pepenii"? Acuma va ascundeti dupe colt si susurati in soapta "Jos Basescu!" ca mai mult nu aveti curajul sa indrazniti!
Mishto baseasca! A  pus toate lichelele latratoare cu botu' pa labe!
Si, vezi, aveti grija cum va purtati cu cernea asta! Poate ca e prieten bun cu MRU!
On 2/22/2012 12:36 PM, Arhitectura wrote:

Bravo Mosule,
Inteleg ca te intorci la sapa !
Foarte bine, dar eu am o problema, nu stiu care este legatura intre filosofie si agricultura. Ai facut cumva cursuri intensive privind cultura pastarnacului cu madam Angela al lu Similea ?
www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>
http://secsidelacapat.blogspot.com

    ----- Original Message -----
    *From:* Remus Cernea <mailto:tualegi...@gmail.com>
    *To:* undisclosed-recipients: <mailto:undisclosed-recipients:>
    *Sent:* Wednesday, February 22, 2012 3:52 PM
    *Subject:* [protest-ro] Un proces cu miza pentru improspatarea
    clasei politice din Romania prin aparitia unui nou partid

    Textul comunicatului poate fi gasit si la acest link
    http://miscareaverzilor.eu/?q=node/134

    *Un proces cu miză *

    *pentru împrospătarea clasei politice din România*

    *prin apariţia unui nou partid*

    Joi, 23 februarie 2012, ora 9.00, la Curtea de Apel Bucureşti
    (camera P 134 -- Constantin Hamangiu), s3-completul nr.5, se va
    judeca recursul pentru înregistrarea partidului MIŞCAREA VERZILOR
    -- DEMOCRAŢI AGRARIENI, în dosarul 56839/3/2011 (312/2012).

    S-a vorbit mult despre necesitatea unei împrospătări a mediului
    politic din România. Dar, pentru a finaliza procedurile de
    înregistrare a partidului, am avut de trecut printr-un adevărat
    infern. Procedurile sunt greoaie, restrictive, în defavoarea
    iniţiatorilor unui nou partid şi lasă o cale deschisă pentru
    blocaje şi amânări îndelungate. Acest proces al MV-DA are drept
    miză fundamentală democraţia din România şi drepturile noastre
    fundamentale, precum cele politice prevăzute de Constituţie la
    Art. 37, 38 şi 40.

    Reamintim că partidul nostru a câştigat, pe data de 3 noiembrie
    2011, procesul la Tribunalul Bucureşti. Dar am avut de înfruntat
    practici care cad sub incidenţa legii penale (cereri de
    intervenţie în proces pe baza unor semnături şi ştampile
    falsificate) şi o coaliţie a unor partide pretins ecologiste, dar,
    în realitate, ostile valorilor democratice (PER, UER şi PV) care
    au apelat la stratageme incredibile pentru a amâna cât mai mult
    înregistrarea partidului nostru, cu scopul evident de a ne
    împiedica să participăm la alegerile din acest an.

    De exemplu, au fost depuse cereri de intervenţie "fantomă", în
    numele unor persoane care nu au nici o legătură cu partidul
    nostru, precizându-se adrese false, CNP-uri false şi
    pretinzându-se faptul că aceste persoane ar avea funcţii de
    vicepreşedinţi. Instanţa obligată de procedură, a trebuit să îi
    citeze înainte de a intra în orice discuţie pe fondul cauzei.
    Numai din procedură, s-a reuşit astfel amânarea cu o lună a
    procesului. Apoi au venit cererile de intervenţie ale partidelor,
    depuse, fiecare, cu câte doar o zi înainte de termen. Instanţa a
    fost obligată să amâne din nou şi din nou cauza. Abia la cel de-al
    şaselea termen am reuşit să ne judecăm pe fond, unde nu existau
    nici un fel de motive serioase de contestaţie şi să câştigăm
    procesul. Dar şi la acest din urmă termen, Partidul Verde a cerut
    instanţei, spre stupefacţia şi amuzamentul tuturor, un nou termen
    "pentru a se verifica dacă el, Partidul Verde, figurează sau nu în
    Registrul Partidelor Politice"!

    Avem convingerea că judecătorii Curţii de Apel vor respinge astfel
    de stratageme, iar MV-DA va obţine cât de curând decizia
    definitivă şi irevocabilă de înregistrare în Registrul Partidelor
    Politice.

    Mişcarea Verzilor -- Democraţi Agrarieni va milita pentru
    înlăturarea prevederilor excesiv de restrictive din legea
    partidelor şi din legile electorale, inclusiv prin reducerea
    semnificativă a semnăturilor necesare pentru înfiinţarea unui
    partid (care acum sunt 25.000, de departe cel mai mare număr din
    Uniunea Europeană, unde media este la doar câteva sute de membri
    fondatori), prin simplificarea procedurilor de înregistrare a
    partidelor, prin reducerea masivă a taxei de participare de
    375.000 de euro pentru ca un partid sau o alianţă să participe la
    alegerile parlamentare şamd. Şansa de reformare a clasei politice
    depinde în mare măsură şi de competiţia politică pluralistă şi
    liberă. Condiţiile mult prea restrictive lovesc în democraţie.
    Grila autentică de selecţie între partide trebuie să fie votul
    cetăţenilor, nu condiţiile prealabile extreme de dificil de
    îndeplinit de înscriere a partidelor şi/sau candidaţilor.

    /PS: În 2010, în calitate de candidat independent, am produs o
    schimbare importantă a legii electorale când am câştigat un
    process la Curtea Constituţională, obţinând dreptul pentru
    independenţi de a candida la alegerile parţiale, drept refuzat
    iniţial de către legea electorală./

    Remus Cernea

    Co-preşedinte

    Mişcarea Verzilor -- Democraţi Agrarieni

    http://www.facebook.com/MiscareaVerzilor.EU

    remuscernea...@gmail.com <mailto:remuscernea...@gmail.com>

    0727.583.594

Raspunde prin e-mail lui