Buna, tuturor,

As vrea sa fac cateva precizari, in legatura cu articolul pe care il veti citi
aici:

http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12894055-coalitia-pentru-mediu-din-romania-delimitam-acordul-semnat-usl-consiliul-national-societatii-civile.htm

1. NU pun mesajul pe liste in calitate de "reprezentant al Coalitiei pentru
Mediu", deoarece, in relatiile cu altii, ne "reprezinta" Secretariatul
(ECOPOLIS, Oana Neneciu). Il pun numai pe listele pe care nu stiu daca Oana
este inscrisa. Din acest motiv nu pun nici "comunicatul Coalitiei" propriu-zis
ci doar link spre articol. Comunicatul in original il puteti gasi aici:

http://www.coalitiademediu.ro/rr1n90/coalitia-pentru-mediu-din-romania-se-delimiteaza-de-acordul-semnat-de-usl-si-cnsc.html

2. Cunosc aproape toate ONG-urile din Coalitie. Pot spune cu CERTITUDINE,
despre cele pe care le cunosc, ca una dintre preocuparile lor de baza este
aplicarea legii, justitia, lupta impotriva coruptiei samd. Majoritatea dintre
noi au avut diverse actiuni in justitie si chiar ARIN este implicata in prezent
intr-una legata de Rosia Montana iar eu personal in alta (tot pe teme de
"mediu").

Din acest motiv ar fi cu TOTUL stupid sa creada cineva ca ONG-urile din
Coalitie ar cere (sau ar fi de acord cu) "desfiintarea DNA si a ANI" si alte
lucruri despre care e scris in "documentul" care a circulat zilele astea prin
presa si pe Internet. O prostie ca asta n-am mai auzit de mult!!!

In rest, cititi va rog comunicatul si, daca aveti intrebari, puneti-le Oanei
Neneciu ;)

Ca remarca personala: constat ceva bizarrrrrr... Dupa ce a stat cateva ore pe
site la HotNews (publicatie pedista) articolul a devenit invizibil complet pe
prima pagina (care e destul de lunga, de altfel)!!! Nu poate fi accesat decat
prin motorul de cautare sau daca stii link-ul direct. Ma intreb de ce...
interesant...