Paradoxal, in legislatia romaneasca, numele pe care poti sa-l schimbi "legal"
NU este numele mic ("de botez") ci.... numele "de familie" ;)

Codruta

  From: Dan Ghiocel
  Sent: Friday, February 08, 2013 3:28 AM

  "Emil" este nume biblic?
  Ca "moise" nu i l-au dat parintii, l-a luat automat
  Dan G
  On 2/7/2013 12:26 PM, Arhitectura wrote:

    Maestre Moise,

    Inteleg ca nu esti in relatii foarte bune cau paritii matale care ti-au dat
un nume BIBLIC fara sa te intrebe in prealabil !
    Avand in vedere dreptul la libera alegre a copilului, pe care il tot
sustii, matale de ce nu ti-ai schimbat numele ?

    Asculta la mine, ca esti exact in oala asta, de care vorbesc eu:!
    Prostrul pana nu e si fudul nu este prost destul !

    Spune repede, cine te finanteaza sa debitezi asemenea tembelisme ?

    http://secsidelacapat.blogspot.com

Raspunde prin e-mail lui