Daca treceti la "atacuri la persoana", am sa trec si eu la moderare!

Ce amestec au aici "parintii D-lui Moise" sau numele D-lui?

Codruta

  From: Arhitectura
  Sent: Thursday, February 07, 2013 10:26 PM

  Maestre Moise,

  Inteleg ca nu esti in relatii foarte bune cau paritii matale care ti-au dat
un nume BIBLIC fara sa te intrebe in prealabil !
  Avand in vedere dreptul la libera alegre a copilului, pe care il tot sustii,
matale de ce nu ti-ai schimbat numele ?

  Asculta la mine, ca esti exact in oala asta, de care vorbesc eu:!
  Prostrul pana nu e si fudul nu este prost destul !

  Spune repede, cine te finanteaza sa debitezi asemenea tembelisme ?

  http://secsidelacapat.blogspot.com