Ola:
Quen eres?

En 2010/05/18 12:53, proxecto@trasno.net escribiu:
Estou a rexistrar un usuario no pootle (por que non ter o mesmo que no
global?) e vexo que ten todos os textos en castelán.
No ordenador no que estou agora (un windows) o idioma está configurado
como castelán.
Penso que se debería terse en galego con independencia da
configuración de idioma declarada polo programa cliente.

En outra orde de cousas:
    PARABÉNS, A TODOS OS IMPLICADOS NA POSTA EN FUNCIONAMENTO DA NOVA
WEB. ENCÁNTAME.

Gostaría de ter un espazo para un blogue. Na actualidade teño un en
wordpress (moooooi desactualizado). Hai planos para engadir esta
funcionalidade ?