Tivemos que "tirar" o servizo de Lurker xa que un proceso fillo comia todos
os recursos, estamos a tentar arranxalo, de non conseguilo, teremos que
"abrir" as consultas en mailman. Só vos pedimos un pouco de paciencia.

O outreo día alguén preguntaba se se podia traballar no wiki, xa deixei dito
que agora si, so pedimos que se me avise por MI ou por irc #trasno de cando
se cai facer, para poder monitorizar os procesos, é xa o que resta antes de
poder liberar a posibilidade de traballa con pootle.

Grazas.