Por certo... hai quen está na lista de GULs e xa o leo, pero por aqueles que
non están ou etando non o len...

Comunidade O Zulo para Grupos
mostrar detalles 2 sep (hace 4 días)

Por certo, nin caso ó texto do email na inscrición do Kernel(polo tema da
cuota, os días e demáis parrafallada) , ainda non tiven tempo de incluir
regexp para filtrar á xente que ven dos GULs...Saúdos!