Ola.

O encargado son eu. E estou con elo, pero mozilla levábame deixado pouco
tempo.

O erro xa foi reportado por outros usuarios na versión anterior. Xa está
solucionado, pero teño pendente de rematar a tradución para enviala
completa. Eu penso que ao longo desta semana tereina por fin rematada (xa
fai como 6 meses que digo o mesmo, pero a cada nova versión meten textos
novos e non acabo nunca).

Estou con elo. Espero remata e que a nova versión xa veña corrixida, que
sería a 3.2.9 ou xa a 3.3.

Saúdos.

<<moz-screenshot.png>>