Moitas grazas!
Se está controlado, pois cando poidas (de aí non escapan), que non sei como das para tanto.
Sinto non ser de máis axuda.

En 2010/09/14 13:59, Enrique Estévez Fernández escribiu:
Ola.

O encargado son eu. E estou con elo, pero mozilla levábame deixado pouco
tempo.

O erro xa foi reportado por outros usuarios na versión anterior. Xa está
solucionado, pero teño pendente de rematar a tradución para enviala
completa. Eu penso que ao longo desta semana tereina por fin rematada
(xa fai como 6 meses que digo o mesmo, pero a cada nova versión meten
textos novos e non acabo nunca).

Estou con elo. Espero remata e que a nova versión xa veña corrixida, que
sería a 3.2.9 ou xa a 3.3.

Saúdos.