Tal e como falamos onte, deixovos a ligazón ao modelo de otp que fixen para
todos, veredes que hai un sen número, que é o xenerico, despois están o 1 e
o 2 que levan unha marca da autoría (neste caso a miña e a do ppresi). Para
que fagades vos o modelo coa marca de autoría vosa, podedes ver o modelo
para GIMP (xfc) e a nota que hai dentro do cartafol (fonte).

Este non é, entanto non se consensúe, ningún modelo oficial, só é un
exercicio meu e se alguen fai (cousa que é facil, xa que eu non son
deseñador, nin teño unha especial facilidade para elo) algo mellor,
estaremos encantados, non só de empregalo, senón de consensualo.