2010/11/11 José Manuel Castroagudín Silva <chavescesu...@gmail.com>:

> Unha cousiña (a ver se é posible):
>
> O meu nome segue a estar mal. Igual era posible cambialo. Na wiki vou
> ver de cambialo eu. Na páx., non sei se terei permisos...

Corrixido na páxina estática. Non sei como se nos pasou. Perdón.

Por certo, aproveito para lembrarvos que aínda que o curso é este mes
como dixo Fran, sería mellor que pensedes nel como o curso que comeza
a semana que vén!!! Xa podedes ir remitíndonos os ficheiros das vosas
presentacións (formatos PDF e ODP) á conta secreta...@trasno.net

Deica