2010/11/24 Miguel Bouzada <mbouz...@gmail.com>:
> A asociación Proxecto Trasno, en colaboración coa OSL da Universidade de
> Santiago de Compostela, ????????

Igual se lles foi a pinza porque a colaboración de Trasno foi coa OSL
da USC, só cambia unha letra. Seguramente porque sóalles o nome da de
Santiago e andando Keko polo medio pois máis aínda.

En  todo caso, é de agradecer a acollida no seu boletín. É importante
para nós. E o tamaño do logo de Trasno é king size !!

:-)