A ver señores, fai uns días dixera que estiven falando co responsabel de
docencia do proxecto Abalar.
A selección de aplicativos foi ás presas e correndo, de feito non
importa que haxa erros agora xa que cada semana se fan despregues das
imaxes nos centros piloto para anovar.

Se queredes máis información podo dárvola en persoa, e xa lla comentei a
leandro e máis a Branco, xa que non estou seguro que poida dar
informacinón "á bartola", aínda que non é información doutro mundo senón
datos concretos da infraestrutura e implantación.

Como dato a salientar é que se este ano eu estaba impresionado con 15000
equipos para o ano vai ser incríbel.

O Mér, 24-11-2010 ás 22:54 +0100, marcoslansga...@gmail.com escribiu: