Non consigo nin remotamente facerme unha idea do que estás facendo, pero
traballar con máis dun dicionario é relativamente doado:

-d dict,dict2,...
Set dictionaries by their base names with or without paths. Example of the
syntax:
-d en_US,en_geo,en_med,de_DE,de_med
en_US and de_DE are base dictionaries, they consist of aff and dic file
pairs: en_US.aff, en_US.dic and
de_DE.aff, de_DE.dic. En_geo, en_med, de_med are special dictionaries:
dictionaries without affix file.
Special dictionaries are optional extension of the base dictionaries usually
with special (medical, law etc.)
terms. There is no naming convention for special dictionaries, only the
".dic" extension: dictionaries without
affix file will be an extension of the preceding base dictionary (right
order of the parameter list needs
for good suggestions). First item of -d parameter list must be a base
dictionary.

Basicamente podes poñer a opción -d coa instrución hunspell e despois
calquera dicionario que estea instalado no directorio onde os busca
hunspell, mesmo debera poder poñerse unha ruta diante do ficheiro (non o
probei, pero debera funcionar) do tipo $hunspell -d
~/dic_hunpell/galego_nanotecnoloxia (sempre que teñamos o
galego_nanotecnoloxia.aff e galego_nanotectonoloxia.dic).

O comportamento do exemplo que comentas é realmente estraño. Hunspell non se
comporta así. Algo vai mal no dicionario que creaches (deixa de funcionar
facilmente con calquera erro de sintaxe, podes probalo primeiro no editor de
texto ou no OpenOffice) ou algún script produce un comportamento anómalo.