Moi bo!!
Habería que difundir este vídeo, e darlle as grazas á rapaza pola sinceridade, a min dáme que é o que pensa moita xente e non se atreve a dicilo. Vaia peito que lle botou!!!

En 2011/03/04 08:03, Xose M escribiu:
pois menudo baixón me acaba de dar. Sinto unha tristeza sincera ó ver ese vídeo.

No fondo... que se j*da! Pero polos seus prexuizos perdeu o 80% do mercado disponible en Lugo.

Desculpade o comentario frívolo, pero canto máis o penso máis triste me parece.