A ver, ese é o tema.
Debe haber algún problema no funcionamento do web. A min non me cargan
os mapas pero ademais sei que hai moita máis información da que
aparece.
Ou teñen cargada unha base de datos beta ou algo así.

No seu momento logrouse que o proxecto tivese licenza CC así que
seguramente nos poderiamos poñer en contacto con eles e ver que se
pode facer. Xa digo, incluso desbotando a cartografía, poder acceder a
unha copia da BD ou a unha interface só de datos.