Estame sorprendendo a efectividade e rapidez da xente neste mundillo. Xa está
todo amañado:

The invalid string actually came from lang/gl/rules/filter.include, where a
UTF-8 string was missing the instruction to treat it as Python Unicode
string. I committed the fix now.

E efectivamente, xa non falla.

Saúdos.

O Martes, 19 de Xullo de 2011 18:20:34 Jorge Barreiro escribiu: