Ola a tod@s,

hai alguén traballando na tradución de Ubuntu Oneiric?
En 6 días sae a Beta (https://wiki.ubuntu.com/OneiricReleaseSchedule)
e sería interesante ter cando menos o unity e indicator-* traducidos.
Estouno probando en local e funciona bastante ben ademáis de permitir
elixir entre Unity e GNOME 3.1.5, agora moi rápidos os dous por certo.
LightDM é moi livián o cal se nota no tempo de arrinque da máquina.
Aínda non vin o instalador, pero quero asumir que aínda non terán
subida a nova versión co que non hai traducións estábeis.

Eu en GNOME lévoo ben co que podería botar unha man. Se me dades
permiso fago traducións de:
https://translations.launchpad.net/ubuntu/oneiric/+lang/gl
Xa me diredes.

Saúdos.