Ola Antón,

Tes toda a razón, nin o mirei (creouse automáticamente dende o
repositorio) pero ainda que houbo grandes cambios nas cadeas (alrededor
dun 40% foron modificadas) deberían persistir as túas.

Mañán pola mañá cando me poña reviso a ver que pasou polo camiño. Por
certo, moitas grazas pola túa colaboración, mencioneiche nos colaboradores
de e-cidadania e na documentación:

http://ecidadania.org/team/
http://docs.ecidadania.org/gl/latest/authors.html

Un saúdo,