ía responder a este tema co que está escrito máis abaixo, pero algo deste
tipo pódese implementar utilizando unha infraestructura xa existente en
Trasno.... O FORO. Non habería que ocuparse de nada máis que un
administrador ir facendo limpeza cada certo tempo de erros/bugs repetidos e
de problemas que non procede solucionar deste xeito.
Nin bases de datos, nin formularios, nin novos apartados na web, nada. Xa
está ahí o que fai falta.

[o que escribira orixinalmente]

algo que funcione no sitio web de Trasno? algo con un formulario onde
recoller o erro e amosalo nunha lista onde unha vez alguén (un trasnego
neste caso) o solucione apareza marcado como tal?

algo así como reporte de erros en launchpad, bugzilla, etc. onde alguén
autorizado abre un informe de erro, nas réplicas incluso se debate sobre
ese erro, e unha vez se arregla o problema entón márcase como "solucionado"

Se o sistema se crea como un sistema no que alguén deixa un aviso e outra
persona se encarga de solucionar o problema e indicar que toma nota, entón
a estructura non é complicada, pero fai falta unha base de datos onde ir
gardando as entradas de erros e o seu estado. Así como implementar un
sistema que avise ao responsable/coordinador do aplicativo implicado por
email. Esto último non sería preciso se entendemos que a lista está aberta
a calquera que queira botar unha ollada a esa lista e dedicar uns minutos a
eliminar pequenos erros.

On 6 March 2012 22:21, Miguel Branco <mgl.bra...@gmail.com> wrote:

> Efectivamente, sería o ideal. No noso caso creo que non nos dan as mans
> para abarcar a tanto, pero calquera que teña unha idea de proxecto deste
> calibre... xa sabe.

*Xose M*