Parabéns, Leandro, un gran traballo, cunhas interfaces limpas e
agradables. Ten moi boa pinta.

O malo... como lle fuches poñer un nome que xa estaba pillado (de
feito, xa vin dous ou tres proxectos por aí que se chaman así)?

http://www.tenshu.net/p/terminator.html
http://software.jessies.org/terminator/

Agora, a facer spam ata que a xente o use.

Saúde,

J. M. Castroagudín (jchaves)
http://chav.es