>  Eu non che ordeno / mando traducir nada X-) Sabes que hai unha lista de
> programas, e podes coller un deles que non estea collido xa, ou tamén
> podes coller outro que non esté na lista...

        Vale.
        Por cierto, hay que hacer el Galician-HOWTO
        supoño que seria en plan Spanish-HOWTO pero en Galego, facendo
        referencia os LUGs galegos, e URLs de Inet con info sobre Linux
        situadas en Galicia.

        ¿Quen se apunta a facelo?

        Saludos,
                Simon.
--
Grupo de Programadores y Usuarios de Linux
mailto:g...@ceu.fi.udc.es