O Thu 11 Nov 1999 18:15:09 +0100, Jesus Bravo Alvarez escribía:

>       Manda carallo, e iso vaino dicir un gpuleiro. X''DDDDDDD

 Eiei, que pasa, eu contigo falaba en castelán, que estabamos en Madriz :-)

>       Aínda non me repuxen do de "Suckse". X''))))))))

 Hai que falar de xeito ElitE :)

 E eu teño que remata-lo bash e fusiona-las fileutils que teño feitas coas
2.0... e dicirle a Fer que me poña o CVS :-))

--
     Jacobo Tarrío Barreiro                Don't finger me for PGP key :)