Bos dias ou boas noites (depende do momento no que leades esta mesaxe) En
primeiro lugar, quérome presentar: chámome Alejandro (ou como di o meu
profesor de galego Alexandre, tanto me ten). Son novo na lista, e son socio do
GPUL dende primeiros de ano. Tamén son bastante noviño no mundo de Linux aínda
que, como vedes, conseguín configurar unha Debian case totalmente. Intenteino
cunha Potato pero dábame moitas dores de cabeza así que o deixei para a
próxima potato. Ó que íbamos: estou moi interesado por traducir Linux ó galego
e gutaríame comezar xa, o que pasa é que non sei por onde empezar. ¿Pode
alguén mandarme unha lista do que xa está feito e outra coas cousas que se
podían ir traducindo, xunto coa URL para descargar dito documento? Espero as
vosas respostas ...
--
Saludos...

The                   -= Usando =-
Zombie              Debian GNU/Linux

Pensemos: "Error inesperado". El que en Windows ocurran errores inesperados,
refuerzan nuestra creencia de que en Windows hay errores esperados. ;-)