O Wed 12 Apr 2000 22:09:36 +0200, Alejandro Pose escribía:

> e gutaríame comezar xa, o que pasa é que non sei por onde empezar. ¿Pode

 Hola, Alejandro.

 Cada pouco tempo poño na lista un pequeno informe coa lista dos paquetes
que levamos traducidos, que están asignados pero non rematados, que non
están nin asignados, etc. Envíoche a última que puxen, por correo persoal :)

 Tamén che envío unha páxina web que fixen, que forma parte dun grupo máis
grande, que hei poñer (cando o remate) no sitio das páxinas web actuais;
tamén vai por correo electrónico, e este espero que o leas e que me comentes
que tal está, para lle aplica-las melloras que sexan precisas :-)

--
     Jacobo Tarrío Barreiro                Don't finger me for PGP key :)

The views of this writer are not the ones of GPUL or the University of Corunna