Jacobo Tarrio wrote:

>  En www.terra.es/personal2/ljtarrio/logos.htm podedes ve-las propostas que
> enviou Roberto Suárez Soto :-)

sobre os da primeira serie (Alejandro), o trasno en si non está nada mal
debuxado, pero a fonte Viking (é esa non?) delata a windoze ...

dos da segunda (Roberto), gústame o da mau furada.

pero teño que dicir que todos eles me parecen simples de máis, supoño
que o fixestes así a propósito ...

e a todo esto, non sei se ao resto vos parecerá ben pero gustaríame que
os propios autores "explicasen" os logos (na lista ou mesmo na web, ao
carón do debuxo), os que hai até agora non son difíciles de entender
pero vaia ...

>    Tarrío                                          Fidonet: 2:348/105.93
> (Compostela)

aburinho!!