Ola

Porque non probas co wget? =C9 unha ferramenta de consola moi =FAtil para
baixar ficheiros de todo tipo. Hai un "front-end" por ah=ED para Gnome que
se chama gwget (creo) e o podes conseguir de http://freshmeat.net

Aproveito para preguntar xa que estamos a falar de baixar ficheiros da
rede, se hai por algures algunha utilidade que faga o que fai o go!zilla
de windows. Non, non me refiro a resumir as "downloads" e todo iso, senon
=F3 "leeching", darlle una direcci=F3n (http ou ftp) e o programa devolve u=
na
lista de ficheiros que est=E1n na dita direcci=F3n. Isto =E9 =FAtil cando b=
aixamos
ficheiros que se atopan en http://oquesexa.com/oquesexa.tgz e queremos ver
que hay no directorio oquesexa.com/ pero se vamos co lynx ou netscape,
devolvenos o maldito index.html

Entendedes o que quero dicir? xa sei que explicarme non =E9 o meu pero
=2E.. ':-)

Graci=F1as

EOT
                               =20
                 --- LODOSS ---  =20
(@gpul.org, @freenet.nether.net, @cyberspace.org)                    =20
   =20
                CLUG/GPUL member                                 =20
       Registered Linux User num.  #179198                =20
       TraSNo Member (Translation Project)
       -------- ICQ    #103165731 -------=20