O Mércores, 28 de Maio de 2003 ás 12:59:33 +0200, Alberto Garcia escribía:

>       A lista trasno / gpul-traduccion (¿son diferentes? ¿por qué?)
> non fai máis que recibir spam todoso os días. ¿Non se pode controlar
> iso? ¿Por qué nas outras listas non acontece o mesmo?

 É por culpa dun grupo de spammers rusos que, dende hai algo máis dun mes,
"apropiáronse" dos dominios trasno.net e gpul.org para envia-la súa merda. É
dicir, envían os seus spams poñendo no From: enderezos @trasno.net e
@gpul.org.

 É moi complicado localizalos, porque non empregan "relays" abertos para
envia-la súa merda, senon "proxies" abertos, nos que non se rexistra o
enderezo IP do spammer.

 Cando teño un pouco tempo trato de investigar un pouco; xa enviei unhas
poucas mensaxes, e conseguín que lles chimparan dous sitios web, pero aínda
non cheguei ata o fondo do asunto.

 Sei que o spam que chega á lista é molesto, pero é ben pouco o que podo
facer; a min chéganme, ademáis destes spams, as mensaxes de "usuario non
atopado" de spams enviados con trasno.net, e á directiva de GPUL chéganlle
as enviadas con gpul.org.

--

   Tarrío
(Compostela)