Ola!

Tamara dixo:

>O adverbio afirmativo 'si', é sin til en galego, polo que teño entendido.
>En castelán lévao para distinguilo do 'si' condicional, pero en galego non
>existe esa confusión (o condicional é 'se').

Efectivamente, pasóuseme por alto na desposta a Manty :-P

>Por outra parte, a diferenza entre 'como' e 'coma' nas comparativas é esta:
>- Se vai seguido dun pronome persoal, utilízase 'coma'. (É tan alto coma
>ti).
>- Se vai seguido dun verbo en forma persoal utilízase 'como'. (É tal alto
>como din).
>- No resto dos casos, o habitual é utilizar 'coma' pero tamén se pode
>utilizar 'como'.

Agora que me fixo, tes razón, 'como' tamén se pode utilizar nas
comparativas... as miñas máis sinceras desculpas :-)

Un saúdo!

Jorge

Este mensaje, y los documentos en su caso anexos, se dirigen exclusivamente
a su destinatario y pueden contener información reservada y/o CONFIDENCIAL
cuyo uso no autorizado o divulgación está prohibido por la legislación
vigente. Si ha recibido este mensaje por error, le rogamos que nos lo
comunique inmediatamente por esta misma vía o por teléfono (34 981185400) y
proceda a su destrucción.
This message and its attachments are intended exclusively for the addressee
and may contain information that is privileged and/or CONFIDENTIAL.  Its non
authorized use or disclosure is prohibited by law.  If you are not the
intended recipient, please notify us immediately by the same channel as its
receipt or by telephone (34 981185400) and kindly destroy it.