Ola!

Esta é a miña primeira mesaxe na lista, apreséntome (ola, son Jorge,
encantado ;-) ) e xa aproveito para dar a vara respostando á mesaxe de
Manty:

Manty dixo:

>No particionamento de discos ó final pregunta...
>       ¿Escribir estes cambios ó disco?
>nas opcions non se lé ben o "Sí" en lugar de "Sí" aparece un "S�"

Ademáis, segundo a nova normativa tamén podémonos esquencer de poñer o signo
de interrogación ó principio da frase :-) De tódalas formas, penso que sería
máis correcto decir 'escribir estes cambios no disco?' en troques de 'ó
disco'. Paréceme que en Galicia escribimos EN sitios e non A sitios ;-)

>Nembargantes algunhas cousas si que están traducidas e atopei algunhas
>cousas rariñas como estas:
>
>Na configuración do passwd...
>
>pon:           posería
>en troques de: podería

Esto é un fallo de coordinación dedo-tecla casi seguro :-P

>Non sei se onde di "como o teu nome" debería de dicir "coma o teu nome".

Aquí se non lembro mal, está ben traducido, dado que o 'coma' creo que se
usa máis ben como comparativo... Penso que está ben utilizado, pero fai
falla o resto do contexto para sabelo ;-)

>Tamén pon:     poder cambiarse executando
>En troques de: pode cambiarse executando

E aquí ben podiamos poñer unha estructura máis galega e menos semellante ó
castelán: pódese cambiar executando

Nada máis, espero ser de axuda na comunidade e todas esas cousiñas, a
pesares do pouquiño tempo do que dispoño.

Un saúdo!

Jorge Couceiro

Este mensaje, y los documentos en su caso anexos, se dirigen exclusivamente
a su destinatario y pueden contener información reservada y/o CONFIDENCIAL
cuyo uso no autorizado o divulgación está prohibido por la legislación
vigente. Si ha recibido este mensaje por error, le rogamos que nos lo
comunique inmediatamente por esta misma vía o por teléfono (34 981185400) y
proceda a su destrucción.
This message and its attachments are intended exclusively for the addressee
and may contain information that is privileged and/or CONFIDENTIAL.  Its non
authorized use or disclosure is prohibited by law.  If you are not the
intended recipient, please notify us immediately by the same channel as its
receipt or by telephone (34 981185400) and kindly destroy it.