Boas!

Hai xa uns anos que propuxen traducir o mailman ó galego, para elo montei
unha versión por aquelas alpha do mailman (2.0 se non lembro mal). O caso é
que varias persoas tentaron de o traducir, pero ninguén a terminou, alomenos
que eu saiba e alomenos facendo uso do que eu montara daquelas.

A cousa e que hoxe se me dou por buscar en google por o mailman en galego e
atopei que http://listas.mancomun.org/mailman/listinfo ten o mailman
aparentemente traducido, nembargantes se un descarga o último mailman dende
a páxina oficial, non contén a traducción ó galego, e non aparece referencia
algunha (alomenos que eu vise) ó galego nesta páxina.

Gustariame saber se algén sabe algo desta traducción de mancomun.org?
Pódese descargar dende algún lado ou son deste tipo de xente que fan as
cousas e logo non publican nada?

En fin, gustariame moito saber que temos unha traducción do mailman, e que
se fixese oficial e polotanto estivera dentro do paquete oficial do mailman,

Digo esto porque sei que hai xa un tempo a Deputación de A Coruña estaba
tentando traducir o mailman ó galego para o seu uso. Non sei se ó final o
fixeron ou non, pero non me gustaría nada saber que anda cadaquén polo seu
lado e que existindo xa traduccións ó galego, a xente non ten todavía unha
traducción libre.

Saudos...
--
Manty/BestiaTester -> http://manty.net