Daniel Muñiz Fontoira escribió:
> Grazas polas respostas
> Uff!! pérdome bastante, dame a impresión (ao mellor non só é impresión)
> de que non teño idea de nada.
> Cando un dicionario para o thunderbird?

Esquecía dicir que para usar o dicionario co thunderbird tes que
chamarlle os arquivos gl-ES.dic e gl-ES.aff, e non gl_ES. Vale con poñer
enlaces brandos.

En principio o dicionario do hunspell podería funcionar co thunderbird.
Se tes o dicionario instalado en /usr/share/myspell/ o thunderbird tamén
o usaría. O problema é que, polo menos a min, non me funciona ben a
última versión do dicionario de mancomun, e se inicio o thunderbird
(icedove no meu caso)  e intento cambiar de  idioma,  dame un erro:

Failure loading aff file /usr/lib/icedove/components/myspell/gl-ES.aff
/usr/lib/icedove/run-mozilla.sh: line 131:  5350 Violación de segmento
"$prog" ${1+"$@"}

Ca versión alfa do dicionario funciona ben (de feito en mancomun hai un
xpi para instalar a versión alfa no thunderbird
http://www.mancomun.org/index.php/component/option,com_remository/Itemid,111/func,fileinfo/id,10/).

Os problemas co uso da versión 1 do dicionario veñen porque o
Thunderbird utiliza o motor myspell, que non é igual que o hunspell.

Saúdos.

Tomás

--
Tom'as Fern'andez Pena
Dpto. Electr'onica e Computaci'on. Univ. Santiago de Compostela.