Moi útil! eu xa o tiña feito co open-tran que ten na mesma páxina de inicio a explicación de como facelo, enseguida se da un conta de que serve para mais.
Saúdos e grazas!

Remitente:
Daniel Muñiz Fontoira
Eu uso software libre [1]
[1]http://www.gnu.org/philosophy/free-sw.gl.html

mvillarino escribiu:
Poño as URI de atallo para os dicionarios e-estraviz, edu.xunta.es, asi como para o volga e open-tran.eu.
En konqueror:

e-estraviz:
        Nome do motor: e-estraviz (personalizábel)
URI da procura: http://www.agal-gz.org/estraviz/modules.php?name=Dictionary&file=pesquisar&dicSearch=\{@}&searchType=exact
        Atallos: gal,reint,gz (personalizábel)

edu.xunta.es:
        Nome do motor: Dicionario edu.xunta.es (personalizábel)
URI da procura: http://www.edu.xunta.es/diccionarios/BuscaTermo.jspTermoK=&Termo=\{@}
        Atallos: xunta (personalizábel)

Volga:
        Nome do motor: Volga (personalizábel)
URI da procura: http://www.realacademiagalega.org/volga/index.jsp?entrada=\{@}&categoria=&oculto=envia
        Atallos: volga (personalizábel)

Open-tran.eu:
        Nome do motor: Open-tran.eu (personalizábel)
URI da procura: http://gl.open-tran.eu/suggest/\{@} (vaia diferenza, este foi parido para ser usado así)
        Atallos: tran (personalizábel)

Para a doniña de xelo ou o oso panda vermello.... vale, para iceweasel ou firefox, deben seguirse as instrucións que se dan na propria open-tran, empregando como enderezo o que se deu en riba, substituíndo o grupo \{@} por %s

Debe terse en conta que en konqueror isto úsase ao estilo: "gal:picotar" con ou sen espazo e na doniñ... en iceweasel "gal picotar", con polo menos un espazo obrigado.

Responderlle a