Perfect. Eu cos examenes que teño nun mes vista chégame ben seguir con Koffice
(que espero correxir ben e con calma xa que me parece que é un paquete q o
merece especialmente polo brillante q Koffice2 vai ser).

Ánimo co Kbase.

PD: quen queira pódede agregar en IM á gmail; sempre podo axudar con dúbidas
inda que non poida traducir eses días

onte completei o modulo kdelibs (da miña copia local algo anticuada)
Vou entrar en KDEBASE. Comezarei por kfontinst (ou algo á maneira) e como
de costume, irei a feito dos ficheiros máis curtos cara os longos (i.e. o
último será ppdtranslations4).

Se hai alguén a traballar nese módulo, agradecería que avisase, para evitar
perder o tempo en repetir traballos.

Aló a mediados de setembro anovarei a copia local dos modelos, e poreime a
repasar. Lembro que os módulos nos que non traballei son kdeedu, koffice,
kdepim, para extragear-graphics e kdemultimedia, consultar.

Non agardo rematar antes da publicación de 4.0. Se xgf se porta, terá algo
máis do 80% traducido para aquela.

Se algún voluntario cunha ferramenta de tradución que permita repasar a
ortografía na norma 2003 quer, podo pasarlle os ficheiros...

Dixen xa que vou entrar en KDEBASE ?>>

Responderlle a