O Martes, 13 de Maio de 2008, Leandro Regueiro escribiu:
Até onde eu sei, non sei nada.

Prefiro que entres en kdeedu e kdenetwork, se non che importa.
Eu agora estou percorrendo de módulos breves a longos, e no cume están edu e
office, e adicionalmente, kdenetwork está praticamente nas túas maos, e nas
de xgf. Na actualidade estou que-chego-que-non-chego a kdebase.

> Nisto xa non me meto, pero se o coordinador está medio desaparecido
> igual vos conviña cambialo antes de que falle e vos deixe varados.

Non. O coordinador é o coordinador, se quere delegar, o único que ten que
facer é avisar, e ou Miguel ou eu pediremos, co seu apoio, unha conta no svn.
De varar non teño medo, teño quilla para aguantar o quebranto, xa subirá a
marea.

--
Best regards
MV