O Monday 11 August 2008 13:23:06 Susana Sotelo Docio escribiu:
> O Monday 11 de August de 2008, mvillarino escribiu:
>
> Lematizar?
>
> ? a primeira vez que o leo e despois dunha pequena busca at?poo
> relacionado co xapon?s:
>
> "Kiten will then deinflect Japanese you search for that starts with a
> Kanji and ends with a Kana."
>
> Ni flores do que isto implica :)
>
> "The "Deinflect" option tries to unconjugate Japanese verbs."
>
> Iso, que soa a lematizar pero non estou segura porque non sei nada de
> xapon?s.

creo que si q ? lematizar.

Polo que se ve o Xapon?s ? altamente aglutinativo e fai uso de unha gran
variedade de temas.

http://en.wikipedia.org/wiki/Japanese_grammar

noutro programi?a similar ? Kiten din:

The "Deinflect" option tries to unconjugate Japanese verbs. In other words
UniDict would return for you "??????" even though you searched for
"???????????????". (Deinflect only supports the common verb conjugations.)

os portugueses, catal?n... traduciron como +- "desinflexi?n"; pero non ser?a
m?is ben "buscar ra?z" ou m?is acertadamenrte, IMO, "lematizar"

Responderlle a