Olá,

benvida sexa a tradución!. Agradécese.

Só unha cuestión; eu descoñecía que house en galpón que se adicara a traducir.
Botándolle un ollo a isto
http://gruvi.galpon.org/arquivos/MiniNo/traduccions/ creo que queda claro que
non e algo puntual. Así que creo que sería boa cousa que segundo forades
facendo cousas o indicarades aquí:

http://trasno.net/outros:inicio

ou que o contarades na lista de trasno.

Graciñas!

O Sunday 07 September 2008 15:53:48 Miguel Bouzada escribiu:

Responderlle a