O Monday 08 September 2008 15:41:51 Leandro Regueiro escribiu:

> Interesante. Iremos vendo de incluir todo ese traballo no Proxecto
> Trasno para darlle visibilidade.

modifiquei a wiki deste xeito; se queredes cambiadeo como millor vos pareza::
http://trasno.net/outros:inicio

> Hai que ter en conta que non enviaron
> de volta tódalas traducións ó desenvolvedores, así que se hai alguén
> con ganas que vaia facendo algo, se non xa as subirei eu cando teña
> tempo.

fallo garrafal; de que serve traducir se non subes ó proxecto ó que traduces??
E que isto é de regra de tres!. Pero ollo, iso de subir é choio de quen fai a
tradución así que EU (non falo x ninguén) non penso facer nada.

Responderlle a