>   Eu teño gardado dende setembro de 1999 ata agosto de 2006
> (practicamente) todo o que se enviou a gpul-traducc...@ceu.fi.udc.es,
> le...@eurielec.etsit.upm.es e tra...@ceu.fi.udc.es.
>
>   (Si, algún coñecido di de min que sou "o Google do correo" :P)
>
>   Se alguén está interesado nese histórico que o pida e póñoo dispoñible
> en mbox.

@Jesus: Eu estou moi interesado (xa me vexo as dúas próximas semanas
lendo historia viva de trasno e non facendo nada de proveito).
Agradeceriacho moito. Agora seguimos sen ter as mensaxes da última
lista.

@Miguel: É certo que a ti che aparece por duplicado, pero no gmail
(que é moi listo) non teño ese problema (vale, pode que aparezan
duplicados, pero aparecen na mesma conversa).