Si, eu tamén a recibín. Como a recibín coa conta de bandua83@, entendo que
colleron a dirección da lista de trasno ou así (asociado a tradución non teño
máis que aquí este enderezo, ah e no mozdev, logo uso o de mgl.branco@ nos
-.po's e todo).

Parece unha empresa internacional +- competente, con base na rexión industrial
de Delhi, A India e con outra sé en Glasgow. Curioso que se adiquen tanto a
consultoria para empresas como Localización. (?!). Igual na India coa
variedade de linguas oficias que teñen élles importante xuntar ambas cousas.
Non sei.

Tamén, curioso método para buscar xente. Eu hei contestar omitindo detalles
persoais relevantes. A ver de que vai o asunto.

O Saturday 13 December 2008 21:39:44 Adrián Chaves Fernández escribiu:

Responderlle a